به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، احمد هژبری قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان انتخابات استان پیش از ظهر امروز و در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: انتخابات به فرموده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، هدیه ای است که اسلام به ملت ایران داده و زمانی که صفحات تاریخی ایران را نگاه می کنیم درمی یابیم که قبل از انقلاب، انتخاباتی به این معنا و مفهوم و با این جایگاه نداشتیم و مردم اینگونه در سرنوشت خود موثر نبودند.

وی ادامه داد: در انتخابات اخیر شاهد بودیم علیرغم تمام تلاش دشمنان برای کم رنگ نشان دادن مشارکت مردم، تحریم تخابات در داخل و خارج، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم های اقتصادی، نفتی و... باز مردم با حضور خیره کننده خود به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند.

هژبری یادآور شد: فراموش نکنیم که در داخل شاهد بودیم که جریان های خاص، حضور در انتخابات را تحریم کرده یا برای مشارکت شرط و شروطی گذاشتند و در خارج نیز شاهد هجمه وسیع و گسترده بیگانگان از طرق مختلف بودیم که ملت ما با هوشیاری و بصیرت، با حضور خود پای صندوق ها حماسه ای تاریخی خلق کردند.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در 12 اسفند گفت: تنها کسی که توانست به خوبی حضور پرشور مردم را پای صندوق های رای پیش بینی کند رهبر معظم انقلاب بودند و فرموند: "حضور مردم دشمن شکن خواهد بود و سیلی سختی به صورت بیگانگان خواهند زد."

قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان انتخابات استان افزود: مردم با این حرکت به کشورهایی که در آستانه موج بیداری اسلامی قرار گرفته اند ثابت کردند که تنها نسخه نجات بخش و کاربردی برای تمامی ملت ها، مردم سالاری دینی است.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه این انتخابات اولین رای گیری بعد از فتنه 88 بود خدا را شاکریم شاهد این بودیم برخی از افرادی که انتخابات را در داخل تحریم و با نظام و انقلاب قهر کرده بودند مجبور شدند به جمع مردم بپیوندند و در عرصه انتخابات حاضر شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا